Ultimele review-uri, stiri si noutati despre laptop-uri ,notebook-uri

Nokia închide fabrica de telefoane mobile din Cluj

29.09.2011

Nokia intenţionează să mai concedieze încă 3500 de angajaţi, în încercarea companiei de a se restructura, acordându-şi întreaga atenţie sistemului de operare Microsoft Windows Phone.

În România, Nokia a decis închiderea fabrici de la Cluj, deoarece fabricile din Asia oferă asigură beneficii mai mari în privinţa proximităţii şi eficienţei. Nu numai România va fi afectată ci şi Ungaria, Mexic şi Finlanda.

“Schimbările sunt dureroase dar necesare, astfel vom transforma Nokia într-un adversar mai dinamic, mai agil şi mai eficient. Înregistrăm un progres solid către îndeplinirea strategiei noastre iar aceste noi schimbări planificate ne vor ajuta să ne poziționăm ca un jucător mai dinamic, mai îndrăzneț și mai eficient”, a spus Stephen Elop, Președinte și CEO al Nokia. “

“Europa este un element central al viitorului Nokia. Pe lângă sediul nostru central , avem o prezență puternică pe zona de Cercetare & Dezvoltare în Europa. Avem patru centre majore de Cercetare & Dezvoltare în Finlanda și două în Germania, precum și Centrele de Cercetare Nokia și alte centre de suport în Europa. Nokia păstrează de asemenea o prezență locală puternică prin intermediul birourilor de vânzări din întreaga regiune precum și operațiunilor din Salo și Komarom”, a adaugat Elop.

Estimăm că intenția de a închide fabrica din Cluj, împreună cu ajustările din cadrul operațiunilor de distribuție și livrare vizează aproximativ 2.200 de angajați. Schimbările planificate în cadrul diviziei Location & Commerce ar putea afecta aproximativ 1.300 de angajați. Aceste reduceri de personal vin în completarea măsurilor anunțate în aprilie și sunt programate să se producă până la sfârșitul anului 2012.

În conformitate cu valorile companiei, Nokia va oferi angajaților afectați de reducerile planificate un program complex de sprijin. Nokia rămâne hotărâtă să acorde sprijinul său pentru angajați și comunitățile locale pe parcursul acestei schimbări dificile.

Comenteaza