Ultimele review-uri, stiri si noutati despre laptop-uri ,notebook-uri

beta

BlogspotFeed facebooktwitterdelicious
  Prima pagina » Noutati » Noua cameră web HD Logitech captează filme din mers pentru PC și Mac

Noua cameră web HD Logitech captează filme din mers pentru PC și Mac

14 iunie 2011
Logitech a lansat camera web HD C615 ce realizează apeluri video și înregistrări HD din mers. Design-ul compact, fold-and-go al camerei, cuplat cu funcții de autofocus și posibilitatea de rotație de 360 măresc posibilitățile de captare în format HD.

Comunicarea cu prietenii tăi, familia sau colegii de muncă este de cea mai bună calitate datorită capacității de a realiza apeluri video HD la 720p folosind Skype, FaceTime pentru Mac, Logitech Vid HD și Windows Live Messenger, dar și apeluri video pe Yahoo! Messenger, iChat, AOL Instant Messenger (AIM) și alte servicii de mesagerie instant. Camera web include și o comandă directă de upload de filme și imagini HD către Facebook, dar și de fișiere video HD către YouTube și Twitter. Pentru o flexibilitate sporită, camera web este însoțită de un cablu USB de 90 cm cu un extender și dispune de un mic tripod care ajută la captarea de filme din orice poziție.

"Știm cât de importantă este conectivitatea neîntreruptă pentru călătorul modern, fie că se află într-o călătorie de afaceri sau într-o vacanță, așa că suntem încântați să îi oferim acestuia o cameră web HD care simplifică apelarea video și sharing-ul filmelor din mers," a precizat Joerg Tewes, manager general al diviziei consumer video în cadrul Logitech. "Camera web HD Logitech C615 este concepută pentru flexibilitate Logitech HD Webcam C615 maximă indiferent de nevoi, fiind dotată cu echipamentul necesar pentru înregistrări HD și funcții de editare pentru utilizatorii de PC și Mac."

Camera web HD Logitech C615 dispune de un autofocus integrat, ce asigură claritatea imaginii chiar și la filmarea de prim-planuri și un microfon integrat care reduce la minim zgomotul de fundal care ar putea perturba apelurile video. Cu noua cameră web de la Logitech, utilizatorii pot capta imagini de 8 megapixeli (cu ajutorul software-ului), în timp ce tehnologia Logitech Fluid Crystal permite realizarea de filme și imagini clare, pline de culori și sunet bogat în condiții reale de filmare.

Preț și disponibilitate

Logitech HD Webcam C615 va fi disponibil în Europa începând cu luna septembrie la un preț recomandat de 79,99 Euro.

Logitech HD Webcam C615 Logitech HD Webcam C615