Ultimele review-uri, stiri si noutati despre laptop-uri ,notebook-uri

Monitoare Philips în 2011: Eficiență, lumină albastră relaxantă și vizualizare 3D

31.08.2011

La IFA se lansează în premieră mondială tehnologia Philips ErgoSensor, monitorul New LightFrame și monitorul de gaming 3D.

Philips va lansa o serie de noi monitoare și tehnologii de display în cadrul ediției din acest an al IFA, eveniment ce se desfășoară la Berlin. Philips ErgoSensor este o tehnologie de display nouă ce face ca munca în fața unui monitor să fie mai plăcută și relaxantă. Noul monitor Philips LightFrame dispune de design-ul monitorului Moda, unul extrem de atrăgător iar monitorul de gaming 3D îl va absorbi total pe jucător în experimentarea jocurilor.

Față în față cu antrenorul ergonomic

Monitorul Philips cu tehnologia ErgoSensor va fi prezentat în cadrul IFA pentru prima oară. Tehnologia unică recunoaște modurile în care utilizatorul, țintuit în fața ecranului, își poate îmbunătăți poziția dintr-un punct de vedere ergomonic. Ajunge la acest rezultat calculând poziția feței în raport cu monitorul. Această tehnologie inteligentă funcționează cu ajutorul unei camere CMOS echipată cu un procesor. Imaginile obținute în acest fel sunt analizate de un software ce se axează pe interacțiunea dintre oameni și mediul înconjurător. Recomandările pe care le face despre pozitia utilizatorilor sau timpul pe care îl petrec în fața monitorului pot preveni oboseala și durerile de spate și multe alte probleme de sănătate.

Un monitor ce fură privirile

Alături de ErgoSensor va fi prezentat noul monitor din gama Moda, echipat cu tehnologia exclusivă LightFrame. LightFrame este o ramă ce înconjoară monitorul, emițând o lumină albastră liniștitoare, ce stimulează modul în care utilizatorul privește. Design-ul gamei Moda dă noilor monitoare de 16:9 un aspect special ce evidențiază trend-urile digitale curente. Învelișul subțire și stilat și baza stabilă din aluminiu combină ergonomia și eleganța într-un mod discret. Finisajul glossy în două tonuri de culoare elegante, alb și negru, fac din monitor o atracție reală într-un living.

Gaming 3D

În cadrul IFA va fi prezentat și monitorul de gaming 3D de 27 inch care promite să ducă experiența de joc la un alt nivel. Purtând o pereche de ochelari shutter, oferiți odată cu monitorul, utilizatorii se pot imersa direct în cea de-a treia dimensiune pe monitorul LCD full-HD de 16:9. Și mai mult, monitorul vine echipat cu TocuhControl și SmartImage, tehnologii ce asigură o experiență de neuitat.