Ultimele review-uri, stiri si noutati despre laptop-uri ,notebook-uri

beta

BlogspotFeed facebooktwitterdelicious
  Prima pagina » Noutati » Toshiba Places – magazinul de conţinut

Toshiba Places – magazinul de conţinut

09 aprilie 2011
Toshiba Europe GmbH a anunţat săptămâna aceasta lansarea pe scară largă a platformei pentru conținut și servicii, Toshiba Places, destinată laptopurilor și televizoarelor.
Toshiba Places – magazinul de conţinut

Pentru că este conceput exact ca un magazin, clienții pot vizita diferite zone din “Places” prin care obțin acces la conținutul oferit de o varietate de parteneri, iar experiența de utilizator și selectarea conținutului și a serviciilor corespunde produselor utilizatorilor. Toshiba Places este o platformă de tip cloud, accesibilă prin browserul standard al computerului, sau prin interfața de utilizator specifică televizoarelor. În plus față de Music Place, care a fost lansat în luna ianuarie 2011 pentru PC-uri, utilizatorii pot beneficia de o varietate de conținut și servicii precum Video Place, News Place, Game Place, App Place și Services Place, toate acestea printr-o singură accesare a platformei. Toshiba Places va fi disponibilă începând din luna aprilie 2011 într-un număr tot mai mare de țări europene și pentru un număr în creștere de categorii de produse.

Thomas Teckentrup, General Manager Software and Services, Toshiba Europe: “Toshiba Places extinde activitățile Toshiba în zona de computing și divertisment digital dincolo de business-ul concentrat pe soluții hardware. Deși am început să oferim muzică și servicii pentru PC-urile noastre, Toshiba Places unifică serviciile, acum mai ușor accesibile printr-o platformă unică. De asemenea, inaugurăm noi categorii între care colecții de software și conținut video. Televizoarele reprezentau următorul pas logic pe care să le conectăm la această platformă, în condițiile în care utilizatorii își doresc modalități noi de accesare a conținutului relevant, adică exact ceea ce livrează Toshiba Places!”

Toshiba Places Laptop

Portofoliul Toshiba Places

Accesul la Toshiba Places nu este limitat doar pentru utilizatorii de produse Toshiba, ci este accesibil tuturor. Odată cu începutul lansării, Toshiba Places va include următoarele categorii:

Video Place (pentru TV și PC): Accesul la servicii Video on Demand pe bază de abonament Pay-Per-View. Partenerii acestui serviciu sunt Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment, la care se adaugă titluri din portofoliul Turner Broadcasting Group precum Cartoon Network, Boomerang și Boing.

Music Place (pentru TV și PC): Descărcarea și streaming-ul de muzică. Susținut de 7digital pentru PC, acum serviciul va oferi și Internet Radio prin ComFM și portal podcast pentru TV.

Social Place(pentru TV și PC): Utilizatorii pot să încarce clipurile video și fotografiile și să le partajeze ușor cu prietenii și familia. Susținut de Flickr și Dailymotion.

News Place (pentru TV): Acces la știri, sport și alte servicii informative. Printre parteneri enumerăm L’Équipe, Pages Jaunes, dar și mulți alții.

TV Place (pentru TV): Acces la ghidurile TV și servicii de vizionare online a show-urilor TV, su sprijinul BBC iPlayer în Marea Britanie și NRJ în Franța.

Game Place (pentru PC): Jocuri care pot fi descărcate sau jucate online. Cu susținerea Wildtangent.

App Place (pentru PC): Se pot achiziționa și descărca aplicații în Toshiba Online store.

Services Place (pentru PC): Se pot achiziționa garanții extinse și în diferite grade de complexitate, servicii de recuperare a datelor și multe altele prin intermediul magazinului online Toshiba.

    O singură autentificare pentru o interacțiune comodă

    Odată creată identitatea Toshiba ID, utilizatorii pot accesa conținutul și serviciile oferite de parteneri pentru o multitudine de produse, fără a mai fi necesară înregistrarea pentru fiecare categorie/Place.

    Teckentrup: “Comoditatea, un portofoliu bogat și experiența excelentă pentru utilizatori au fost criteriile esențiale în conceperea platformei Toshiba Places”.

    O experiență integrată, indiferent de produsul folosit

    Thomas Teckentrup: “În cazul PC-ului, utilizatorii sunt obișnuiți cu mediul Web și caută tot mai mult soluții pentru recomandarea conținutului de calitate. Deci, am oferit o experiență bazată pe Web, cu soluții de navigare și look similare browsing-ului online și autentificare unică pentru toate categoriile susținute de platformă. Pentru televizor, povestea se schimbă puțin, pentru că navigarea se face prin intermediul telecomenzii. Utilizatorii care accesează Toshiba Places prin produse diferite vor descoperi asemănările și comoditatea interacțiunii printr-o singură autentificare, dar și posibilitatea de a accesa același conținut prin dispozitive diferite. Există posibilitatea de a partaja o parte din acest conținut cu alți utilizatori, indiferent de modul în care aceștia îl accesează. Experiența de utilizator este optimizată pentru fiecare tip de dispozitiv. Acest lucru este oferit în exclusivitate deToshiba”.

    Kai Henniges, CEO of Viewster AG: “Toshiba a construit o platformă inteligentă care le permite utilizatorilor să acceseze conținutul video-on-demand furnizat de Viewster, indiferent de tipul de dispozitiv deținut. Vom lansa în curând funcții noi, care vor face și mai comodă experiența utilizării seriviciului nostru într-un scenariu multi-screen”.