Ultimele review-uri, stiri si noutati despre laptop-uri ,notebook-uri

Conținut TV direct pe tabletele Samsung, cu noua aplicație Seenow

18.12.2011

Direct One și Samsung Electronics România au lansat în premieră în România, aplicația Seenow, care oferă acces în timp real la conținutul transmis de posturi TV românești.

În primă instanță, aplicația va putea fi instalată pe tabletele Samsung Galaxy Tab 10.1 pentru ca, în scurt timp, să fie optimizată și pentru celelalte modele, precum și pentru alte dispozitive Samsung, cum ar fi smartphone-urile.

Seenow va putea fi descărcată online, la adresa www.samsungmobilers.ro/mobiletv.apk sau accesând QR code-ul din dreapta, urmând ca în luna ianuarie să fie disponibilă pe Android Market și Samsung Apps. În primele 6 luni de

Samsung Seenow

la lansare, Seenow va putea fi downloadată gratuit de către posesorii de tablete Samsung. Utilizatorii vor putea beneficia, prin intermediul acesteia, de streaming în timp real pentru 13 posturi de televiziune românești:

5 posturi generaliste, printre care B1TV și Kanal D, 2 posturi de știri, Realitatea TV și The Money Channel, precum și 6 posturi de muzică, printre care Kiss TV și UTV. Acestora urmează să li se adauge în lunile următoare încă 8 posturi TV.

Samsung Electronics România desfășoară mai multe programe prin care urmărește crearea de conținut relevant pentru utilizatorul român”, spune Sorin Manea, Managerul Diviziei Mobile în cadrul Samsung Electronics România. „Samsung a mai susținut direct, pe lângă Seenow, și realizarea altor aplicații precum Trafic Data (info trafic), Mersul trenurilor, News Hub, Orange Film, Flight schedule, Courier Hub, iar pentru viitorul apropiat avem în dezvoltare aplicații care să folosească funcțiile senzorilor

Compania dezvoltatoare a aplicației, Direct One, este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața companiilor care vând servicii în regim wholesale către marii operatori de comunicații. În urmă cu 3 ani, Direct One a luat decizia de a investi în dezvoltarea unei noi linii de business, care să diferențieze compania de competitorii săi din piața de telecom și să exploateze oportunitatea oferită de nevoia de distribuție a conținutului video pe Internet.de mișcare. În plus, prin evenimente și concursuri precum Samsung Developers Day, Galaxy Tab Apps sau Internetics, încurajăm atât dezvoltatorii, cât și brandurile, să lanseze cât mai multe aplicații valoroase pentru publicul din România.”

După 3 ani de experiențe complexe în proiecte de online video împreună cu mari companii media (TV și presă scrisă), precum și operatori telecom, Direct One relansează portalul Mediadirect.ro, primul portal de VOD din România, sub un brand nou, Seenow.

Samsung Seenow

"Distribuția de conținut premium în mediul online este un subiect foarte dificil și controversat, având în vedere cât de atipică este piața din România și cât de dificil este să estimezi potențialul de consum real. Seenow este un brand fresh, care vine să continue printr-o ofertă de continut mult mai variată și printr-o interfață foarte simplă și atractivă, drumul deschis de Mediadirect.ro în urmă cu 2 ani. Seenow va putea fi accesat în scurt timp de pe orice dispozitiv multimedia, fie tableta sau smartphone, console de jocuri sau televizionare conectate la Internet. Vrem să oferim utilizatorilor mobilitate maximă și un serviciu care să le asigure toate nevoile de consum de conținut, fie că este vorba de TV, filme de top din Box Office sau continut de nișă, precum documentare, romance sau filme românești clasice. Și acesta este doar începutul“, declară Cătălin Clemente, Director Marketing și Vânzări, Direct One S.A.

Lansarea aplicației Seenow alături de Direct One demonstrează încă o dată angajamentul Samsung de a oferi o experiență multimedia completă, nu doar prin dispozitive echipate cu ultimele tehnologii, ci și prin conținut relevant. De aceea, Samsung s-a implicat activ în susținerea dezvoltatorilor de aplicații. Concursurile bada 2.0 Power App Race, destinat dezvoltatorilor bada, și Galaxy Tab Apps, ce vizează dezvoltatorii Android, sunt doar câteva dintre inițiativele prin care Samsung îi sprijină pe cei care contribuie la crearea de conținut valoros pentru utilizatorii de dispozitive Smart din portofoliul companiei.

Cea mai recentă inițiativă a Samsung în zona dezvoltării de aplicații a fost participarea la Internetics, cel mai mare festival din țară ce vizează zona de branding, marketing și advertising online. Samsung a reafirmat susținerea dezvoltatorilor de aplicații mobile prin organizarea unor seminare pe această temă, adresate nu doar programatorilor, ci și managerilor din companiile românești. Tema principală a acestora a constituit-o calitatea de canal media a aplicațiilor mobile, ce pot constitui un liant în comunicarea continuă între companie și consumatori.

Samsung Seenow